Uvádění na trh nových nebo inovovaných výrobků, technologií nebo služeb, které vznikají na základě výzkumu a vývoje (inovace produktu). Zavádění nových postupů a technologií do výrobních procesů (inovace procesu). Zavádění nástrojů pro organizační a marketingovou inovaci v podniku.
Cílem programu je podpora růstu a posilování konkurenceschopnosti malých a středních podniků prostřednictvím digitální transformace a přispívat tak k rozvoji regionů.
Cílem jsou celkové nebo dílčí energeticky úsporné renovace veřejných budov včetně pořízení technologií vedoucích ke snížení energetické náročnosti budov.
Cílem programu je podpora snížení energetické náročnosti podnikatelského sektoru. Účelem program je podpora opatření přispívající k úspoře konečné spotřeby energie.
Cílem jsou celkové nebo dílčí energeticky úsporné renovace veřejných budov včetně pořízení technologií vedoucích ke snížení energetické náročnosti ústředních vládních budov.